Om medlemskapet
Är du ny medlem i ST? Då är medlemskapet gratis de första 3 månaderna.
Vad kostar det att vara medlem?
Är du ny medlem i ST? Som ny yrkesverksam medlem får du de tre första månaderna gratis. Efter den perioden gäller ordinarie avgift.
Din lön är den summa du tjänar i månaden före skatt. Det kan vara lön från en eller flera arbetsgivare. Det kan också vara annan typ av ersättning, till exempel sjukpenning eller föräldrapenning.
Har du frågor om din lön eller medlemsavgiften? Ring 0771-555 444.
Kan du bli medlem i ST?
Du kan gå med i ST om du jobbar på:
- Myndighet
- Affärsverk
- Universitet eller högskola
- Statligt bolag
- Statligt finansierad stiftelse
- Du kan också vara med i ST om du jobbar på ett privat företag med statligt uppdrag
Alla på arbetsplatsen kan bli medlemmar. Oavsett vilken utbildning, tjänst eller vilka arbetsuppgifter du har.
Är du osäker på om du kan gå med i ST? Ring oss på 0771-555 444.
Dela